Sunday, July 5, 2009

又忙了一阵子! xD

没想到酱久没写blog竟会有人说我的不是,放心我知道这人是谁,其实都没关系拉~其实他很可

怜的啊,他没半个朋友的!因为他那 slut face和性格和出卖和很多很多的原因而造成的~我很他有过

节?当然啊不然他哪会这么妒忌我啊~ 在这我要对他说:

Hi Slut bla bla bla, i know who r u =] let's see how pity r u?Purposely find someone help u to

translate for u to read my blog =D and see how pity u r ,being a chinese who cant even read

mandanrin! Wow slut, bie song ? come talk with me in school ,but not here =]

Sekian Terima Kasih xD

No comments:

Post a Comment